Ponieważ moja skrzynia bez powodu "na zimnym" wchodziła w tryb awaryjny, a po ponownym uruchomieniu problem ustępował zabrałem się za wymianę elektrozaworów ciśnieniowego i lock up.
Spuściłem olej ze skrzyni, zdjąłem miskę olejową, odkręciłem blok hydrauliczny i odchyliwszy go wymieniłem oba felerne elektrozawory, skręciłem wszystko z powrotem założywszy nową uszczelkę miski i zalałem świeżutkim olejem poprzez śrubę na klucz kwadrat umiejscowioną na górze obudowy skrzyni.
Zadowolony z wykonanej pracy odpaliłem auto w celu rozgrzania oleju i chcąc przystąpić do regulacji poziomu oleju chciałem przewajchować dźwignią przez wszystkie przełożenia...
... i tak oto ku mojemu zdziwieniu pozycja P jest wszystko w porządku, pozycja R również, ale gdy zrzucam lewarek niżej t.j N i D to nic się nie dzieje, a kropka przy pozycji R na zegarach zaczyna mrugać.
Czy powinienem wykonać jakąś regulację wybieraka o której nic nie wiem?

Proszę o jakąkolwiek pomoc...
Mariusz
